Låååååååång arbetsdag

Vi startade i god ordning och diskuterade en hel del kring utformningen och de studier vi hade med.
Sent på eftermiddagen kom vi till en punkt där vi började bli lite mer radikala och offra en del heliga kor. En större omstuvning av vissa delar av texten ledde också till en förbättring i struktur.
Kom tillbaka till hotellet strax efter halv åtta och åt en Ceasarsallad innan jag drog mig tllbaka till rummet, för att prata lite med hemmafolket. Via Skype eftersom min telefon hade så dålig täckning inne på hotellet.
Nu ska jag se om jag kan jobba lite en stund.
Vi planerade som sagt en hel del ändringar.
Kag ser att kollegan varit aktiv på filerna i dropboxen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0