Fånigt att spurta

när alla andra gått i mål :-(
Ännu en sån där dag som bara bekräftade min ineffektivitet.
Skulle rätta bort några kompletteringar som kommit in. Tog hela förmiddagen.
Och eftermiddagen.
Satt kvar en stund tills det var dags att träffa bönorna.
Skulle läsa sista artikeln till kursen i morrn' fm.
Hann jag inte.
Hann inte rapportera in resultatet från omprovet för introduktionskursen i höstas.
Har inte hunnit göra något åt uppsatserna (nu blir det december igen).
Borde ha sammanställt kursutvärderingen (borde klara maj i alla fall).
Patetiskt!
Kvällen blev som alltid ett bra break och en stilla stund.
Men hade jag läst? Nehej!
Lyckades inte ens få med mig rätt bok...
Kom hem ovanligt tidigt, så nu har jag läst den sista artikeln.
(kursbloggade faktiskt innan jag åkte från jobbet)
När jag tittade på kursöversikten insåg jag att den avslutande kursuppgiften ska lämnas in på tisdag 3/12.
Nu är jag borta till torsdag kväll (det materialet har jag inte heller börjat med ännu), har tänkt vara ledig på fredag (torsdag blir egenbekostad fritidsforskningsdag).
Då har jag alltså måndag och tisdag på mig att skriva ihop kursuppgiften "Min pedagogiska grundsyn"!
Yippie!
Jag som har skrivkramp efter två meningar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0