Back home again

Så är utflykten över för den här gången.
I morse läste jag lokala tidningen i Karlskrona, och hittade ett recept som såg intressant ut.
Vad gör en modern människa, som ser ett roligt recept i en tidning man inte rår om?
Tar en bild med telefonen såklart!
Tror jag ska prova.
Skönt att vara hemma och i morgon har jag en ledig dag (idag oxå!)
Egentligen borde jag kanske åka in till jobbet, finns mängder med saker som ligger över mig.
Vad är det för fel med mig som inte hinner med mitt jobb på den tid jag på den tid jag har till mitt förfogande.
Och sedan inte klarar av att vara ledig, eller utnyttja tiden till egen forskning?! Då njuter man inte heller :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0