15.5 km

söndag = veckans långa pass
 
Trodde inte jag skulle orka det angivna tempot med tanke på hur utmattad jag blev av 2*4 häromdagen.
Men det gick faktiskt lite bättre än väntat. Första dryga halvan i lägre tempo flöt på, men sedan ska man öka under 3/4 av resterande sträcka, för att sedan avsluta en kortare bit tillbaka i det lägre tempot.
I det högre tempot tar det emot rejält och då kommer den inre dialogen igen. Det gäller att muta, hota och övertala för att inte ge upp.
"Bara lite till", hålla koll på hur långa reklaminslagen är och hur ofta de kommer. Räkna steg på 200 metersavsnitt. Räkna steg på 1minutsintervaller. Koncentrera sig på TV-program som byter av varandra. Idag såg jag en hel del engelsk fotboll, Sunderland slog Manchester City t.ex.
När jag kom hem efter tre timmar, hade barnen maten färdig och gjort fint vid middagsbordet. ÄLSKAR er!!!
Barnafadern var söderut på handbollsmatch och kom hem senare. Då fick han både middag och farsdagspresent.
Nu har stadsgymmaren och jag sett avsnitt 8, av 10, av den dansk-svenska serien Bron. Det essar till sig!
Vi har kommit fram till att vi nästan skulle behöva göra en egen utredningstavla för att hålla isär alla kopplingar och indikationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0