Underlig vecka

Skönt med en sovmorgon mitt i veckan.
Taxitur till stan.
Barnafadern och ett av barnen bytte däck på barnvagnen.
Vi hade tagit fram en stor fin köttbit ur frysen för att göra årets första grill, men maximal blåst och minimal familjekonstellation gjorde att vi körde våra biffar i grillpannan. Supermört älgkött, huuuuuuur gott som helst.
Höll på att glömma att deklarera.
Muttrade vid något tillfälle "jag är en katastrof" och då sa min bättre hälft "absolut!"!
Men nu är det gjort.
Avslutar dagen med att titta på Barcelona-Bayern München.
Barca måste göra minst tre mål, fast nu gjorde tyskarna mål!!
Så nu är det sex mål som gäller! Oooops.... Heltyskt i CL-finalen.
Jobbar i morrn och då SKA jag lösa schemaläggningsproblemet.
Ledig på fredag :-)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Trist ni inte kunde grilla, det är ngt speciellt med årets första grill. Mitt minne är en kaatastrof nu så jag behöver nog påminnas om söndagens bönegrupp, missade allt som skulle ske idag
Ha en skön fredag

2013-05-02 @ 15:23:54
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0