Sista passet

Har precis kommit hem efter sista passet innan mitt 10K-race.
Idag skulle det vara 15 minutes shake out. Så i sista kvällsolen tog jag en tjuga runt elljusspåret.
Efter det skulle det vara 2*20s ruscher, så då fick det bli gamla vanliga motlutet.
Har en känning i ena ljumsken, men det ger sig när jag varvat igång.
Kanske ska prova den magiska krämen i morrn' (varmt rekommenderad av Barnafadern).
Efteråt stretchade jag på konstgräsplanen där sonen tränade. Tänkte att vi kanske kunde följas åt hem. Men jag frös innan de slutade så jag drog.
Nu är det bara att packa ner kläderna så de kommer med i morrn'. Konferens hela dagen, så det blir att stanna i stan och käka där. Teamet sammanstrålar på startområdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0