Pass #48

 
Idag behövde jag variera mig och letade lite bland passen jag inte gjort (det finns några att välja bland). Bestämde mig för en intervallvariant: 14*400m. Men i långsamma delen av det föreslagna tempo. Innan jag var klar hade jag gjort 16*400m med 2 minuters gå/jogg emellan.
Men man kan notera att jag är lite drygt en månad sen och dessutom tre veckors ogjorda pass däremellan. Dvs i praktiken tog träningsplanen slut 27/4, så jag har pass för sju veckor ogjorda. 30/3 var sista gången jag formellt gjorde ett pass.
Visserligen kanske en del av mina insatser sedan dess skulle kunna pricka av ett eller annat pass, men det har varit så motigt att inte vara i fas att jag har släppt den och försökt följa den generiska idén med variation i längd, tempo och intervaller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0