Nu är jag klar!

Med schemat i alla fall.
Till veckan blir det granskning av alla möjliga ansökningar och anmälan av startpaket för nybörjare.
Men nu är det ledigt igen.
Hörde att det inte gick att ta ut semester på fredag! Tydligen är "klämdag" inte arbetsdag?!
Vikken otur. Jag har ju ledig dag på fredag, men det tjänar ju inget till om alla andra också är lediga. Jag är så sniken så jag vill ha en dag när BARA jag är ledig för att det ska räknas. Underligt va'?!
Just nu tittar vi på den "ytterst viktiga" matchen Norge - Sverige i hockey-VM.
På något sätt har man ändå lite svårt att tro att Norge ska kunna spela hockey, men det tror jag är en grov underskattning. Fick vi inte nyss stryk av Schweiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0