Bättre färg dagtid

Gläds åt blommorna jag fick igår, de har en ljuvlig rosa färg (vilket inte alls framgick i föregående inägg).
Åkte en snabbtur till stan, huvudanledningen var att hämta nummerlapparna och då kunde sonen åka med till jobbet och dotter med bf åka tillbaka. När allt var arrangerat visar det sig att man inte fick komma förrän efter 15. Men  de utlovade transporterna gällde vid 12.Bara att leverera. Gick en snabbis och tittade på sommarkläder, men det var inte roligt.
Nu dricker jag kaffe och ska ta mig ut för att motionera kompisen som kapar gräsmattan.
Odi omnia!

Kommentarer
Postat av: Kristina

men vi hade ju kunnat ses på stan då mitt besök totalmisslyckades då jag glömt mobilen hemma o kaffesugen o hungrig var jag

2013-05-24 @ 17:57:06
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Lena

Men, vad jag skäms! Glömde helt bort att gratulera dig igår. Jag vet ju mycket väl att du fyller år.

Grattis i efterskott, som man brukar säga.

2013-05-24 @ 18:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0