Stökar

Vad gör man när man är halvhängig?
Stökar på med småsaker som verkar genomförbara.
Stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn har ju alltid potential vad gäller arbetsinsatser. Bloggar, löser korsord.
Hade inga frökex, men orkade inte med den långsamma varianten, så jag testade ett snabbare med ägg som bindemedel. OK, men inte riktigt lika goda.
 
I vanlig ordning på måndagar blir det bara föräldrarna till middag. Vissa jobbar och andra tränar, sportlovet till trots.
Jag är så less på att laga mat. Less på att alltid behöva handla. Inga idéer, ingen ork.

Kommentarer
Postat av: Kristina

men jag tror inte det är sant , jag kom ut på din blogg. Nu måste jag testa fler. Att själv vara den enda ansvariga för mat o handling är trist man blir inte inspirerad till stordåd precis. Ha en bra kväll och häng inte för många löpare på huvudet!!

2013-03-04 @ 17:53:47
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0