Pass #29 - tre veckor senare

Jaha, då har jag startat om med vecka 8 igen och ligger nu 3 veckor efter i planen. Undrar hur det går för mina classmates? Kan man bli underkänd tro? I alla fall kändes det bättre än väntat (när sa jag det sist?).
(mina två sista frökex gick åt efter träningen, dags att baka mer!)
Dagen har varit ungefär som väntat, mest stvl, med en liten avvikning för utvecklingssamtal med Bill.
När sista samtalet var överstökat, var det dags att ta en möbelshoppingtur med den nyblivna 22-åringen. Min tanke var att hon skulle får en hylla att ställa mellan köket och rummet, så det blev 4 extrastolar. Smart va'?!
Jobwise är det samma i morrn', bokade samtal, informationsträff för program och ett utvecklingssamtal.
 
Träningswise är det ett lite mer utmanande pass i morgon kväll.
Känns inte helt hopplöst.
Nu snabbdusch och kojjen.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Verkar som en rätt bra dag. När ska vi boka in solen och växthuset och kaffet? Det står redo

2013-03-21 @ 09:40:47
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0