Pass #29-1

Jodå jag tog en promenad i vårsolen, raka spåret till gymmet.
Hade tänkt köra lite hårdare idag bara för att se hur det kändes.
Blev rejält trött, men måste kolla hur jag gjorde igår innan jag kan bedöma. Just nu minns jag ingenting :-(
(Update: jo det gick snabbare än igår. Då sprang jag visserligen snabbare tempo, men bara sista 2*500m)
Under tiden passade jag på att se/lyssna på Tomas Sjödin i När livet vänder. Har börjat uppskatta att lyssna på något intressant istället för musik när jag nöter löpbandet. Det var ganska glest, så det var bara att välja plats.
Den där eländiga solen sken in så att displayerna blev svårlästa, fick ta det löpband som låg i skugga :-) Precis samma problem som man får med skärmar (dator & telefon t.ex.) när solen är alltför intensiv. Promenadbilden ovan tog jag utan att veta vad som faktiskt kom med. Omöjligt att se något, men det blev rätt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0