Jag är sur!

Efter gårdagens flopp på gymmet deppar jag, känner mig inte helt frisk och vet inte hur det blir med träningsplanen nu.
Ska jag backa och börja om med någon redan bortgjord vecka kanske?Jag kan ju knappast gå på som om inget hade hänt. Kanske måste göra ett riktigt uppehåll igen, och det gagnar inte direkt formen för att fortsätta i ett allt högre tempo.
Helt plötsligt blev det vinter igen.
Fast eg. är det kanske mer konstigt att det var inte-vinter ett tag.
Jag gillar snö, men det ska inte smälta-frysa-snöa-smälta-frysa-snöa hela tiden.
Snön ska komma i advent, ligga kvar och gärna pudras på med nysnö lite nu och då. Sedan ska det bli varmt i slutet av mars och töa i april. Hur svårt kan det va'?
 
Valde att stanna hemma idag för att förhoppningsvis kväva ev. problem i sin linda. Ska eg. träffa Bönorna i kväll, men det kanske inte heller är så lämpligt :-(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0