Ett ljus har slocknat!

Kände mig inte sämre i morse, så jag bestämde mig för att göra mig i ordning för begravningen.
Tungt!
Det blir så påtagligt att ett ljus har slocknat.
 
Under minnesstunden får jag ett sms från Bill: har vi entréen idag??
Jomennvisst! Jag visste det men hade helt glömt det :-/
Bara att skippa kaffet, tacka för mig och störta mot hallen.
Nu brukar det ju inte vara några stora anstormningar av åskådare, speciellt inte betalande eftersom de flesta fansen har säsongskort.
Familjebidragen gjorde finfin insats.
 
Laget förlorade matchen med 1-7, mot serietvåan.
Hur som helst var div1-kontraktet säkrat redan innan matchen, så kniven var inte på strupen.
Väl hemma var det dags för efter-matchen-tacos, vilket blivit en allt fastare regel ju längre säsongen lidit. Nu har de bara en match kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0