En dag försvann

Jag har tappat en dag idag.
Insåg att mitt telefonskvaller hade halkat efter i tiden:
Nu är ordningen återställd, men en dag gick förlorad, eller.....?!
Mina grå verkar ha "gone fishing", för nu är jag så splittrad.
Hittar påbörjade/oavslutade grejjer både här och där.
På den positiva sidan: solen skiner och blomman har repat sig efter sistlidna torka.
Påsken närmar sig och barnen sprids över världen.
Jag har ju med emfas sagt ifrån att jag inte accepterar utflykter längre än tre mil, men det verkar inte som att de tänker bry sig?!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för igår. Är det fler än en som ska åka mer än 3 mil?

2013-03-27 @ 22:25:57
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0