Det händer saker!

En fördel med att bara vara småsjuk är att man i lite lagom takt ändå kan beta av högar.
Självklart tar man bara saker man orkar!
Och det ger effekt!
Det är skönt att kunna börja jobba igen och veta att det inte svämmar över stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn. Sånt som torkar långsamt gör ju att det blir ett behagligt tempo för en småhängig person.
Snart slut på det blå-vita uppdraget:
Iofs har jag påbörjat ett annat blå-vitt arbete:
Men det är en ren slump och beror på att jag hittade en så fin färg på garn på kåmpe.
Lite finlandsvarning??
Borde eg. ha grönt som passar till porslinet, men jag gillar inte grönt :-(
 
Bill&Bull sitter och knappar in en massa enkätsvar för min räkning, hehe. Jag har mutat dom med något tekniskt arvode. Dels är de två, en läser och en skriver och dels skriver de mycket snabbare än jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0