När man varken är kreativ eller energisk

Vad gör man......?
Ja inte vet jag!
Försöker hålla mig till koncept som fungerat bra tidigare. Copy and paste! känt trick när man inte kan själv.
Åkte till lokala handelsträdgården för att köpa de stinkblommor* jag tycker är fina att ha på schabraket. Om jag minns rätt heter de Hero. Eller gör de...? Blir tveksam när jag surfar.
Innan jag ställde ut dem i krukorna var det lämpligt att sommarstäda schabraket, i alla fall fönstren. Sagt och gjort, skura och lite fönsterputs och sedan ut med blommorna. Trevligare. Men golvet måste också fejjas. Ids inte flytta alla saker ensam och det var svårt att rekvirera handräckning just vid det här tillfället.

När jag druckit lite mer kaffe, började det att regna, så nu får blomplanteringen vänta till i morrn kanske.

Om en stund ska vi ta en tur in till stan för några snabba ärenden.
Barnafadern har drabbats av ryggskott så han är inte särskilt mobil för tillfället.
 
 
 
*syrran vet att detta betyder pelargoner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0