Mitt fel idag oxå :-(

I morse såg det lite lovande ut, med solljus in genom fönstren och en aning varmare.
Så optimisten iklädde sig solutstyrsel på direkten.
Efter frukost skulle jag såklart dricka kaffe ute. Ut det bar med korsordet och kaffet i högsta hugg.
Gick inte så bra. Så snart solen skymdes av moln (vilket den gjorde mest hela tiden) frös jag ordentligt.
In igen.
Hängde ut lite mer tvätt, eftersom det var bättre väder än igår.
Sedan bestämde jag mig för att försöka göra klart ogräsrensningen.
Ja, i alla fall den lilla del av eländet jag hade stakat ut som mål.
Hyfsat klar.
Såklart börjar det regna, och precis när jag höll på att laga mat.
Hela gänget hemma, men inte hela tiden.
Tacopaj blev det idag. Som variant på efter-matchen-tacos, och då skulle fotbollsmatcharen inte ens äta hemma. "Grilla med brudarna", var det visst.
Vi andra åt massor.
Nu är helgen slut och det är dax att sova in arbetsveckan. Det låter bättre när man säger det på det sättet.
Har inte idats läsa exjobben tyvärr.
I morrn' är det gemensam halvdag på jobbet. Startar med lunch.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Såg att gårdagens regn var ditt fel, var dagens oxå det?
Ha en bra vecka

2013-06-17 @ 00:03:26
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0