Girigt!

Ännu en sån där fantastisk dag.
Sov ut, snabb frukost och sedan ut fort som 17 med första koppen kaffe.
Åhhhhh, vad jag njuter.
Bok, korsord, sudoku och massor av sol!
Kalla och varma drycker.
Enda bekymret en sådan här dag är maten. Bara att laga mat är en ansträngning och vem orkar dessutom masa sig iväg till affären först?! Inte rå' jag.
Det fick bli det som råkade finnas i kylskåpet. Falukorvssallad.
Den enda ansträngning jag kunde förmå mig till var att åka iväg och handla ett par pelargoner till mina Malaysiakrukor. Planteringen gjordes bara för att jag måste. Men nu är all plantering gjord. Kanske någon perenn till för att fylla ut i den rabatt vi fixade förra sommaren.
Nu tittar jag på VM-kvalmatchen mellan Österrike och Sverige. Inga mål än så länge.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Så fint det blev.Skönt du kan njuta. Tyvärr varken njut eller jobb här. Fina bilder

2013-06-08 @ 00:26:09
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0