Bra innedag

Ledig!
Då får man stöka på bäst man vill.
Solen gömmer sig högt däruppe bland regnmolnen så jag gör slag i saken och tar ner julgardinerna :-)
Egentligen borde jag korta dom oxå, men jag skjuter upp det genom att hävda att de borde skjöljas upp först. Kan knappast hänga dem ute för at dropptorka idag, eftersom det droppar från ovan.
Men arbetsuppgifter saknas inte ändå.
Om jag skulle få nåt' för mig alltså.
Sommarjobben drar igång för ätteläggen.
En dotter är på arbetsintroduktion idag, nästa har på måndag, trots att det dröjer med själva starten. Andra har börjat eller börjar måndag.
Själv har jag tre arbetsdagar kvar innan semestern, formellt. Får se hur vädret blir, kanske jobbar ytterligare någon dag...
Nu ska jag bara dricka upp sista slatten av mitt FMK och sedan bli ohyggligt energisk. Har tagit ner gardinerna i ett av fönstren, så nu är det bara att ösa på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0