Väckare på semestern?!

Igår blev det att ställa larmet.
Vi skulle söderut för att fira farfar och då passade det bra att vi släppte av arbetare#4 på jobbet strax före 9 (hyfsade arbetstider!)
Ingetväder gjorde resan dräglig, men vi kunde inte sitta ute och dricka kaffe när vi kom fram, trist.
Svärisarna är imponerande och man får hoppas att man håller distansen ut på något liknande sätt. Gott hembakat fika och god mat (som alltid).
Svågrar, svägerskor och barnens kusiner dök också upp, vi bidrog faktiskt minst till skaran!
Fram på kvällen var det dags att dra norrut igen och på sluttampen plockade vi upp dubbeljobbande dotter, som ville med hem. Så nu är söndagskrysset löst, jag bloggar (uppenbarligen!) och dottern stretar på med en uppsats.
Nätet är extremt segt :-(
Man måste ju beundra växthuset. Bara gurkor och tomater. Vi fick med oss flera gurkor hem, mums!
Idag är det såklart s**tväder, så alla sitter inne och lastar ner nätet. Hallå: get a life people!
Det kan hända att det blir en tur till stan om en stund för att göra lite småärenden: växla tillbaka eurosarna och köpa ett kaffemått.
Tungt va'?!
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Wao vilka gurkor. Mina är 2 cm men jag har ätit tre tomater.Inte varit dit idag då tån ska belastas så lite som möjligt. Så här ligger jag o försöker få alla att tycka lite synd om mig o pyssla om mig men det går lite trögt. Ha en bra dag

2013-07-09 @ 18:06:25
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0