Regn = dag på stan

Dotter med bf hade ett ärende på andra sidan stan, så jag anmälde mig för skjuts och sällskap. Kanske ärendefolket tyckte det blev en aning tidigt för jag kombinerade det med att skjutsa sommarjobbarinnan till jobbet strax före 9.
Därför föreslog jag att kaffe kunde vara lämpligt i väntan på att kommersen skulle komma igång. Så det fick jag medan de åt frukost. Iväg kom vi. Småköp mest hela tiden, jag köpte bl.a. två nya blommor. En Saint Paulia och en orkide.
En snabbis på stan, där jag köpte tåuthållare (för nagellacksmålning) till den hemmavarande snickarinnan.
Sedan var det mer än dags för kaffe, som planerats till gamla fängelset.
Ganska läckert. Tyvärr var det väldigt trångt och varmt eftersom det inte gick att sitta ute pga. vädret.
Trevligt har vi haft.
Här hemma snickras det garderobsinredning och det börjar vara dags att tänka lite på middagsmat. Antar att det blir min uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0