Gräsmatteläget över

Dagen började bra och vi hurrade över att yr hade fel! Men efter några timmar hade yr rätt :-(
Jag hann i alla fall lösa hela söndagsXet (har en del kvar på förra veckans...) innan diset drog in.
Två ord jag inte kunde, eosin och Bragg.
Men jag ställer mig frågande till att MUA är ett verb??!
Joo, tamme banne mej! SAOL måste man väl lita på.
Så nu sitter jag inne och surar (igen!). Konsekvensen blir att jag dricker (för mycket) kaffe, datar och tvingats ta upp en vilande syssla:
Alla fattar ju hur kul jag har!
Uteblommorna är också sura. Har låtit pelargonerna stå i solen nu de sista dagarna, men de håller på att tyna bort.
 
10 lediga dagar kvar innan det är dags att återgå till att längta efter nästa sommar.
Vad gör man av dom då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0