Finfin dag!

Ljuvlig dag!
Familjen hade lyckats synkronisra sig och sammanstrålade här successivt under dagen.
Vädret lika vackert som tidigare dagar och planeringen var att grilla såklart.
Jag hade tänkt baka lite bröd i går kväll, men orkade inte när jag kom från gymmet, så det fick bli efter frukost idag istället.
Körde en kylskåpsrensning och stoppade i filmjölk och riven ost i degen. Latade mig vid utbaknigen och trillade lite större rundlingar som jag bara delade i fyra. Perfekt!
Till grillningen blandade vi ihop lite olika godsaker, mrinerad fetaost, potatissallad på färskpotatis bl.a.
Värmen ute var precis lagom och vi flyttade oss in så småningom när kvällen föll på.
Hela gänget spelade Familje Alias och lite efterrätt serverades oxå.
Några jobbar i natt och i morgon, så kvällen slutade med skjutsning till stan och sedan lite undanplock (barnen hade fixat det mesta medan jag övningskörde till stan). Nu känns det bra att dra sig mot övervåningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0