Pass #2

Nu har jag startat upp ett träningsprogram, hämtat från RunKeeper. 16 veckor är upplägget och det ser ut som att man tränar varannan dag hela tiden. Det där får man väl anpassa till verkligheten, så jag räknade gårdagsträningen som pass #1 och gick iväg idag för pass #2. Lite sol på vägen kändes inte helt fel.
Körde några gymövningar också, bafatt'!
Just nu känns det obegripligt att träningsprogrammet verkligen ska leverera vad det lovar, men jag gör väl så gott jag kan. Skulle göra att utomhussäsongen blev mycket roligare :-)
Ikväll har IB-döttrarna zonmatch för länslaget, den sjuka fick lov att anmäla detta och får spela på måndag istället.
Så nu blir det duschen och sedan matlagning för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0