Pass #10

För att inte schabbla bort träningsplanen alldeles, så gick jag iväg till gymmet för att göra det lite längre pass 10 idag. Söndag är det första riktiga långpasset med angivet tempo och då vill jag inte ha ett långt dagen innan, det skulle ju vara ett kort med intervaller enligt planen.
Jag sprang den angivna sträckan, tog en kort paus och gjorde sedan de intervaller jag borde ha gjort igår, för att fullgöra det passet rätt. Håhå...
Men det var genomförbart, så det ska bli lite intressant att se hur jag fixar söndagspasset.
Ska försöka dra lärdom av detta strul och läsa instruktionen ordentligt inför varje pass.
Men jag är i alla fall så här långt väldigt nöjd med att ha satsat på planen. Det är så skönt att inte behöva välja vad man ska göra och att det finns en tydlig målsättning. Som sagt : ska bli intressant att se om jag når målet. Or if I'm too old for this shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0