Nu är det jul igen! (snart)

Japp, så är det!
Shanghaidottern är snart på väg hem och vi har lovat att ha kvar julen, så gott det går.
Tveksamt dock om granen kan vara kvar. Visserligen har den barrat ovanligt lite jämfört med en del granar vi haft tidigare,men ....
Följde allergitestande dottern till sjukhuset i morse (jo, jag är fortfarande hemmavid, börjar jobba i morrn'!) och passade på att se om det fanns kvar skinkor på första, största affären.
Inga problem!
Nu är bara frågan:
 
Jag hade inför julen hittat ett recept på Oreofudgeoch hade tänkt testa.
Hann inte riktigt med det innan jul. Så häromdagen hjälptes vi åt, Dynamic Duo och jag.
De var enkla att göra och blev vackra, men väldigt söta för min smak. Döttrarna hävdar att Ballerina kladdkaka är godare än Oreo. Better take their word for it.
Vad gör man idag då?
Tja, inte mycket utöver det gamla vanliga skulle jag tro.
Skjutsande, tvätta, laga mat, lite mer skjutsande...
Sedan är dagen slut.
Kaffe.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tänk att hela julen gått och vi inte setts.Hade tänkt bjuda hit er men ni fick ju magsjuka så då vågade jag inte.Och innan var ni ju iväg till Ångermanland. Vart tog julen vägen?
Kul att ni behåller julen för E:s skull. Jag var i valet o kvalet om ta bort den idag mest för att jag inte visste vem som skulle jobba till veckan men jag kände att jag inte orkade. Är bara så slut Ha en skön kväll
n

2013-01-10 @ 17:40:10
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Emilie

Ja, vad vill jag ha? Jag kan inte bestämma mig.. Nej, jag tror jag väljer vanlig julskinka trots allt!

Svar: Ok!
Fraudfeeler

2013-01-11 @ 02:12:25
URL: http://emilieochvictor.blogg.se
Postat av: Emilie

Jag gillar Oreo! Dessutom är jag allergisk mot ballerina kladdkaka. Iaf den med brun fyllning.

2013-01-12 @ 02:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0