Man pular på

Ställde faktiskt väckaren i "morse", måste försöka få lite mer normal dygnsrytm.
Har tagit ur sänglinnet och stökat på i stället-som-ej-får-nämnas-vid-namn för att fräscha upp närmiljön.
När jag skulle stoppa in shoppingen i garderoben tog jag och plockade bort lite plagg som jag inte använt på länge och/eller som jag redan har tillräckligt många av för att "måla huset" flera gånger om, vilket vi väl knappast lär göra.
Men det är svårt att kasta "alldeles riktiga kläder". Riktigt, riktiga är dom ju inte för då skulle jag ha använt dom!
Sporten dominerar, med Junior-VM i hockey (Sverige spelar precis semi-final mot Ryssland, de leder med 2-0) och Tour de Ski, så TV'n står på mest för jämnan.
Själv stökar jag på med lite ditten och datten och tittar lite nu och då.

Kommentarer
Postat av: Kristina

skänk dom till pingstkyrkans second hand då kommer de till nytta.

Svar: inte i det skicket!
Fraudfeeler

2013-01-03 @ 14:41:16
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0