Äntligen!

Nu rullade bollarna vår väg. Vinst med 6-4 mot lokalkonkurrenten i orange. Flera fall framåt möjligen.
Så bra att få med sig poäng efter den snöpliga uddamålsförlusten sist.
Sju timmar lång blev dagens utflykt.
Klockan 11 drog vi till stan för innebandyn. Barnafadern drog mitt i andra perioden till handbollssamlingen. När matchen var vunnen skjutsade jag sonen till flickvännen och köpte stadens godaste ta-med latte. Sedan hämta IB-spelarna på arenan och åka mot handbollsmatchen. Tyvärr blev det förlust iden. En bil drog nu mot närmaste stormarknad för middagsshopping. "Köp allt, för jag har ingenting" var värdinnans rkomendation. Sagt och gjort. Strax därefter sammanstrålade vi igen i den lilla lägenheten. Där var det fixande med taklampa över matbordet och vi satte genast igång med matlagningen. Efter matcher har vi tagit för vana att göra tacos. Så oxå idag.
Efter lite övningskörning med båda bilarna, en direkt hem och en till bf i stan, återvände jag hem vid 18-tiden.
Satte på kaffe direkt (dottern erbjöd, men hon skulle få partygäster så vi sa att vi tar det hemma).
Nu har jag löst lördagskrysset (nästan klart) och har börjat titta lite på Sagan om de två tornen.
"Episk avslutning" var påannonsen.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag blir helt matt när jag läser,att du orkar. Hoppas det ger mycket tillbaka av energi oxå.

2013-01-13 @ 15:26:02
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0