Pass #17

Kort , långsamt pass med intervaller efteråt.
Det (nu) korta passet kändes rätt ok faktiskt.
Ett litet fall framåt?
 
De angivna intervallerna är 20 sekunder, vilket jag tycker är svårt eftersom jag då måste springa "superfort", vilket jag knappt vågar utan att hålla i mig. Så därför bestämde jag mig att testa de intervaller som kommer nästa pass.
2 minuter snabbt + 2 minuter långsamt/vila.
På torsdag är det 8*2min i målhastigheten.
Så jag körde 4 st. i en högre hastighet i dag.
Rätt ok.
 
Var tvungen att spara en triumf i Ruzzle.
MR_NONE och jag har haft många fajter och det är ofta jämt.
Vi har ett spel på gång nu också.
Ska kolla hur det går....
Update:
 Jag vann och har redan en förfrågan om Omspel :-) Kör på det!

Kommentarer
Postat av: Kristina

oj vad duktig du blivit. Kan ej spela för det krävs lösenord för uppdatering o har ej ring Mai om det så ajg ahr fastat i en vecka var så fast så det är nog nyttigt. Ha enbra dag

2013-02-06 @ 13:20:55
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0