Pass #15

Med nya mått mätt: ett kort pass följt av intervaller. Gick sämre än jag hade hoppats :-(
Men jag genomförde det och pressade mig igenom intervallerna, gjorde 5 istället för angivna 3.
På väg hem från gymmet insåg jag att länslagsspelaren förmodligen borde hämtas, av mig, på mindre än 30 minuter. OOPS! Inte nog med det, hemmavarande dottern meddelade att barnafadern ringt och sagt att vi skulle få besök på kvällen. Av handbollskollegan med man.
Så det blev en snabbdusch, Övningskörning in till stan, hämta upp innebandydotter, stopp på stora köpcentrat för  att bunkra lite snacks. Fick bli ostar, kex och frukt. Snabbt hem för att värma lite korvgryta till oss tre. Dammsugeri för att fixa aningen anständighet i sittrumemt. Barnafadern fixade ostbrickan och gästerna anlände.
Trevligt har vi haft.
Har nu sett första avsnittet av en ny brittisk kriminalserie. Så där lagomt småputtrig. Nu dags att sova inför morgondagens prövning: pass 16. Hoppas det känns bättre än idag, det är nämligen precis dubbelt så långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0