Pann-kaka 1(3)

Som sagt, disciplin är inte min bästa egenskap. Blev inget mer bak igår.
Men nu har jag bakat den första av isflakssatserna.
Annars är dagen lite rörig.
Tjejerna ska till stan för att se match i dameliten. 17 börjar den. Då borde vi äta innan och då blir min träningsplanering lite störd. Jag har nämigen samma problem där (odisciplin). Det får inte bli så mycket störning i min mentala plan för när jag ska köra mitt pass. En del i detta är att tajma maten rätt och idag är dessutom passet en riktig mental utmaning. Kommer att två timmar med uppvärmning och nerjoggning/stretchning.
 
Vi är bara tre till middag, så jag rotade fram två burkar ur frysen. Okänt innehåll. Vet inte ens om det är samma.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tjusiga bilder, Ser jätteperfekta ut.Vattnas i munnen.
Ta inte ihjäl dig
Kram

2013-02-10 @ 14:39:08
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0