Ovanlig lördagsstart

Den friska innebandydottern skulle upp tidigt för att flyga söderut, så jag ställde väckaren på en ovanlig lördagstid: 06.50. Men dottern var redan fikad och pckad, så jag kunde vara lugn.
Barnafadern som trodde att vi skulle skjutsa till flygplatsen var superfiffig och bokade spolhallen på macken för biltvätt efter den körning som sedan inte behövdes. Tydligen var jag inräknad i tvättstaben.
Nåja jag var ju redan vaken så...
Så nu har vi gjort bort det också. Druckit kaffe, fixat lite med tvätten, slöat och datar. Ska nog dammsuga lite vad det lider. Börjat lite med sudoku och lördagskrysset.
 
Leker lite med bildpgmt.
Finns lite roliga effekter att leka med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0