Lika illa idag

Känner mig ungefär som tulpanerna ser ut, hängig.
Inte supersjuk, men inte frisk heller.
Tänkte ju att det skulle vara över idag, men där bedrog jag mig.
Planerna far åt häcklefjäll. Orkar inte, kan inte, borde inte. Man bara väntar på att tiden ska gå så att man bli ok igen. Ju snabbare desto bättre.
Magsjuka dottern har nu mera förkylningsproblem, med halsont, huvudvärk och allmänt slut. Inte bra för henne heller.
Försöker hålla koll på jobbet via mail, och borde titta på en uppsats som ståtar med mig mig som en av två författare, men där jag inte bidragit med en enda bokstav ännu.
Provade lite olika ramar i programmet jag återupptäckte:
Tyvärr är det inte så enkelt att kombinera olika effekter, eller också har jag inte satt mig in i hur det fungerar?!
Jag är mest för att klicka och se vad som händer. Inga mer avancerade ambitioner.
Vilket program det är?
Image Tricks Lite heter det.
 
Nu har halva dagen gått och jag har bara ätit frukost och druckit kaffe.
Borde gå och vika matchställen så att den friska dottern kan ta med allt på träningen ikväll.
Jo, förresten: jag har tackat ja till att medverka i två pedagogiska uppdrag i vår. Ska bli kul! Fick ett mail som undrade om jag hade tid och lust. Absolut!
Efter nio raka förluster, lyckades jag nu vinna en match i Ruzzle. Min gamla kompis Mr_None har jag tappat bort. Kanske ska leta upp hennom....

Kommentarer
Postat av: Kristina

Usch det låter oroväckande med dig. Jag ber ju att du ska bli frisk inte bara för egen skull. Vilken tur att du gjorde bort baket. Jag har inte spelat ruzzel på flera veckor måste ringa Mai för få en kod för jag kommer inte ut. ber om krya på dig

2013-02-14 @ 17:31:17
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0