Bra start!

I vanlig ledig-dags-ordning sov jag skamlöst länge, ingen väckare idag.
Kroppen känns lite stel efter gårdagens ansträngning. Säger kanske mer om konditionen än om ansträngningen.
Frukosten och dagstidningen är avverkad, så nu laddar jag upp med basics:
Vad bjuder denna februaridag då?
Tänker prioritera ett jobb jag har inför nästa helgs begivenhet, GodaVännens fest för livet! Måste börja beta av insatsen eftersom jag bara har en långpanna :-)
När jag skulle fixa texten i bilden hittade jag ett bildfixningsprogram på datorn som jag glömt att jag hade.
Testade lite roliga effekter där (samma bild som ovan):
Jag är rätt förtjust i symmetrier, tror jag...
 
Nu kanske jag ska lyfta på rumpan och sätta igång.
 
Då skulle jag kunna få lite mer kaffe om en stund :-)
Piska och morot, det är min melodi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0