Agremanger på sjukfronten?

Har bestämt mig för att det värsta är över nu.
Men eftersom jag har ruskigt mycket slem i andningsvägarna, bestämde jag mig för att vara frisk i hemmet idag.
Testar med att duscha, för det brukar atingen kännas mycket bättre eller accelerera ev. sjuklighet :-)
Ska försöka ta tag i uppsatsen, som jag tror har deadline på fredag :-(
Men dagen startar förstås lugnt och dagens anagram innehöll följande överraskning:
Jag trodde att detta var ett helt påhittat ord, men en enkel kontroll gav:
?? What ??
Då tar man till det tunga artilleriet, SAOL, som säger:
Ok då.
(innebär det att en ambassadör som fått agremang, därmed också får agremanger?? eller är de ihopkopplade??)
Det är klart, vissa agremanger finns det väl med att sitta hemma. Men jag hade hellre varit frisk och på jobbet. Och kunnat träna. Måste fatta ett beslut när det kan anses vara förnuftigt att ta upp det igen.
 
Nu ska jag roa mig med att hänga matchställ.
Antagligen kaffe därefter.
Japp så blir det, sätter på innan jag hänger, så är det klart när jag återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0