Var är siffrorna?

Med känd organisationsförmåga lyckades jag inte hitta siffrorna till tjocka adventsljusen.
Det blev lite märkligt när vi städade bort efter sistlidna jul, eftersom vi hade både advent och jul kvar framme långt in i januari, pga. hemkommande Shanghai-dotter.
Men vid närmare eftertanke är det fullt möjligt att jag inte hittade dem advent 2012 heller?!
Jag vill inte köpa nya, för de jag hade hittat var så bra. Rejäl storlek trots att de inte var så höga.
Jag har säkert lagt dem på ett säkert ställe så att jag ska hitta dem till 1:a advent.
Inte ens mitt sekundärminne (pyntardottern) vet var jag lagt dem (hon minns till och med hur förpackningen ser ut).
Varför är jag så oordnad?
 
Bakar frökex och väntar in avgången till gymmet för ordinarie tisdagsträning. Det drar ihop sig till raceday!

Kommentarer
Postat av: Kristina

jag är rätt säker på att du hade dem i fjol har du kollat bilderna från i fjol? Men det blir advent även utan dem , Jesus kommer ändå

2013-12-03 @ 22:38:18
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0