Snabbjobb

tisdag = träning
 
Cyklade iväg till gymmet vid två-tiden för att röra lite på benen, som fortfarande kändes lite möra.
Tänkte mig en lite kortare sträcka med lite högre fart. Gjorde som jag oftast brukar och ökade lite eftersom, nu i 1km's pass. Gick faktiskt bättre än på länge och jag orkade lite mer än jag hade hoppats på. Snitthastigheten också den bästa på mycket länge.
Året har varit strålande ur träningssynpunkt. Trots att jag hade flera sjukdomsperioder i våras (kanske mitt eget fel som vilade för kort?) och problem med höftböjaren i somras så är det mycket länge sedan jag varit så flitig. Började med RunKeeper sommaren 2011 och har inte orkat backtracka min pass tidigare än så.
Speciellt nöjd är jag med att hösten har fungerat så bra, trots den intensiva arbetsperioden!
Totalt 157 pass under 2013. Det blir en utmaning under det nya året.
Som en liten treat har jag beställt ett par nya träningsbyxor.
Lägger kanske upp en bild när de kommer :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0