Ledigdagsarbete

Idag gjorde vi ett gästinhopp på jobbet.
Jag hade lite flyt eftersom min räddare-i-nöden på antagningen också hade gått in och jobbade tre timmar just idag.
De oroliga studenterna har nu fått lugnande besked och allt ska vara i sin ordning.
Ner på stan eftersom Barnafadern ville förnya skjortbeståndet inför nyårsafton.
Hemma igen blev det ett avsnitt av 24 med Bill och Bull. Sedan drog de för att hämta den arbetande systern och göra nyårsärenden. Hon skulle vattna DBT-projektet i växthuset och brudarna skulle höja värmen i nyårsläägenheten bl.a. Under tiden stökade jag i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn och Barnafadern började med dagens middag som blir köttgryta.
Morötter och champinjoner ska i så småningom
Jag är så idébefriad vad gäller mat :-(
Kommer inte på något att laga och vill knappt göra jobbet heller. Men äta måste man ju...
Efter middagen blir det nog 24 igen :-D
och kaffe!

Kommentarer
Postat av: Kristina

bra när ngn annan lagar maten,här blev det dopp i grytan orkade inte tänkt ut ngt för bara två.

2013-12-30 @ 22:47:33
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0