10K-fart??

torsdag = träning
 
Eftersom jag inte avslutat planen försöker jag hitta på egna pass innan jag testar racet.
Idag gick det INTE bra. Försökte med 10K-farten, men det orkade jag bara en kortare sträcka :-(
Så det fick bli lite rejäl nerjoggning, bålsäkring och stretch.
Bytte om i omklädningsrummet och då får man ofelbart känslan av skolgympa. Long time no see.
Det är inte så tokigt att bli äldre i vissa sammanhang. Fast jag har haft väldigt mycket roligt i anslutning till skolgymnastiken också. Konstigt nog är det mest högstadiet jag tänker på. Jag var faktiskt ordförande i skolidrottsföreningen?! Den skulle startas upp efter att ha legat i träda ett tag, så vi satte igång med möten, budget och tog fram ett tygmärke som man stolt kunde sy fast på sina idrottskläder. Undrar vad som hände med den? Föreningen alltså.
 
Hämtade sonen så han skulle slippa vänta en dryg timme på bussen och nu ska jag strax skölja av lite svett och ramla i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0