Söndagsproblem

Idag har sonen tagit sitt pick och pack och avrest mot Turkiet. Barnvänligt hotell. Passar nog 4 grabbar i 20-års åldern. Moahahhahahh... Temperaturen verkar ligga runt 30!
För att säkra hans uppstigning, satte jag väckaren och steg upp.
Men nu har jag stora bekymmer. Titta hur min söndagsförströelse ser ut den här veckan:
Trycket har hamnat fel och xet saknar en del av rutorna till höger. Men jag tror att man ser den sista rutan, så det kan gå bra. Men det stör ju en fyrkantig person som jag. Osnyggt helt enkelt.
Idag blir det en lite utflykt till middag tror jag. Vi våldgästar burgarflipparen med bf, som nu är ihopflyttade.
Middag där och pajbagarens ljuvliga chokladpaj till efterrätt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jg var in för en liten stund sen o då fanns inga inlägg publicerade från dig o nu 30 min senare finns tre. Märkligt detta med publicering. Ni verkar ju ah haft en full dag

2013-08-18 @ 22:34:10
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0