Nu är det slut

Så är det över, igen.
Sommaren har rasslat förbi. Förväntningarna var stora, såklart.
Liljorna får prunka i sin ensamhet, om inte vädret slår om.
Annars går det ruskigt dåligt med blommorna. Av mina sex pelargoner ute på schabraket är det en stackars blomststängel, totalt! Vet inte om jag vattnar för mycket eller för lite. De har till och med fått sola extra de senaste soldagarna. Nu verkar det komma några blomstänglar här och var, så de hoppas oxå på en fin augusti.
Jag minns att förra året satt vi aldrig ute och åt efter att jag börjat jobba, beroende på vädret.
Hoppas det finns några fina dagar kvar i augusti.
I morrn' börjar jag arbetssäsongen med att åka till verkstaden med den tilltryckta bilen. Får se när vi kan få den fixad.

Kommentarer
Postat av: Kristina

är det dags redan och jag som hoppats få besök. Hoppas som du på en fin augusti och lycka till med jobbet

2013-08-07 @ 23:24:15
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0