Grillat och klart!

Idag var det nödvändigt att tidigarelägga träningen eftersom civilingenjörsprogrammet inbjudit till grillning kl. 18.
Så jag drog iväg mitt i dagen.
Efter träningen kunde jag inte låta bli att njuta av solen och ärmen.
Kursord, smoothie och sol - kan det bli bättre?
Klockan rusade iväg fortare än jag trodde. Trots att jag inte skulle äta hade jag tänkt börja med maten, men fick snart överlåta det till barnafadern eftersom jag skulle duscha och dra iväg strax efter 17.
Grlllningen startade med att det inte fanns någon ved. Då fick jag sprinta tillbaka till bilen för att se om någon av de närliggande mackarna hade ved. Det löste sig och tog inte mer än 20 minuter tills vi kunde börja elda.
Sen kom jag ihåg att jag läst i tidiningen i sommar att kommunen ledsnat för att det vid flera tillfällen hade länsats i de små vedförråd som finns vid olika grillplatser.
Trött man blir.
Det är ju en superbra idé och service att vi får ha iordningställda grillplatser lite överallt och att kommunen fyller på med ved och tömmer sopor.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Trist att folk inte kan se skillnad på ditt och mitt. Att mann måste förstöra en så bra service.
Tur att macken hade ved

2013-08-26 @ 14:32:40
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0