Dekaltrimning

tisdag = träningsdag!
Trots en del efterdyningar efter intervallerna i söndags bestämde jag mig för att testa en långsammare aningen längre löpning på löpbandet. Kändes bättre än sist i alla fall.
Lite armar, och noggrann bålsäkring (hoppas jag).
Var på stan i söndags med moder och passade på att köpa två par strumpor. Lila/rosa matchar bra till flera av mina tröjor.
Om man är svag i utövningen får man satsa på dekaltrimning.
Ligger bra till så här långt i alla fall.
Men det brukar ju vara hösten som är min Akilleshäl. Får se till att prioritera. Lättare i år när jag inte behöver vara ute i kylan och mörkret. Just nu är det dubbelsvettigt att vara inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0