Världsrekord!!

Vilar ut efter dagens träningspass.
I morrn' vankas visst säsongens första fotbollsmatch, eller möjligen två?!, så jag bestämde mig för att testa veckans långa pass idag och om det gick bra, ta ett kort pass i morgon kväll.
Förra veckans långa pass var en rätt nedslående historia, så jag måste säga att dagens upplevelse var bättre.
Jag sprang både längre och "snabbare", dvs mindre långsamt. Till sist hade jag sprungit 15km.
Jag hann se Sverige-Tjeckien i hockey (1-0), Värlscupavslutningen i dressyr, slutspel i handboll Lugi-Drott (den hann dock bara börja).
Så här ser mitt lilla hörn av universum ut när jag joggar ner, dvs sakta sänker pulsen och försöker skona musklerna.
Efteråt går jag igenom ett antal smidighetsövningar för att slippa träningsvärk i de trötta musklerna.
Väl hemma igen orkade ingen ta tag i matlagningen, så det fick bli "nödlösning". Ingen grinade :-)
Pizzor, Chicken nuggets, kebabrullar blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0