Lugnt tempo

Idag är det inte mycket som måstes.
Jag har såklart tänkt gå till gymmet och testa en lite längre långsammare sträcka, för så brukar träningsplanen se ut. Jag vill kunna hoppa på den snart igen. Det finns flera mål med träningsupplägget. Ett är att jag vill sänka min kilometertid på milen och ett annat är att familjens damer ska anmäla ett lag till ett av vårens motionslopp i staden.
Som alltid vid träning gäller det att försöka tajma ätandet, så jag har precis ätit en lättare lunch. Sparade lite hallon igår kväll för att ha just till detta ändamål. Gott! Passar samtidigt på att peta lite i söndagskrysset.
Precis nu kom barnafadern förbi och meddelade att det blir biltvätt kl. 14. Ok, då blir det direkt till gymmet efter det. Eftersom IB-säsongen är slut får vi fejka för att äta efter-matchen-tacos. Det blir det idag.
Solen jobbar på och snöläget är i stort sett tillbaka till innan sista nederbördsutbrottet. Kan nog bli kaffe ute nästa lediga dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0