Lite nöjdare

När en av två hemmavarande är dålig i magen blir matlagningen rätt enkel. Eftersom jag var på väg till gymmet så blev det enkel mat: kokta ägg, pastej, philadelphiaost, paprika och majonäs.
Vilade ett par timmar och cyklade sedan iväg.
 
Idag kändes det lite bättre, tack och lov. Sprang på 5.5km i hyfsat tempo och gjorde sedan två super1000ingar i bra fart.
Pulsen var också ok.
Kanske har jag kommit över det värsta sjukeriet och kan börja sikta mot planen igen?!
 
Väl hemma igen blev jag sugen på att äta något gott.
Det fick bli en favorit jag inte ätit på länge: hallon, grädde och saltlakritsflakes.
Huuuuuuuuur gott som helst.
Sekretariatsbemanningen blev till sist färdiga och är nu hemma igen.
Vi tittar på Irene Huss, i alla fall vi som sitter här.
Tror det kan vara Star wars - Episode V, The Empire strikes back på övervåningen.
I morrn' blir det garanterat sovmorgon för alla!

Kommentarer
Postat av: Kristina

saltlakrits flakes så var det det hette. Hoppas morgondagen blir bra

2013-04-13 @ 23:13:30
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0