Ett istället för flera

Drog iväg till gymmet på fredag och satsade på att springa lite längre. Sprang 11.5 km utan att pressa tempot.
Så här ser det ut när man startar:
Innan jag var färdig var jag helt slut.
Hade egentligen tänkt ta ett kortare pass på lördag innan vi skulle dra iväg söderut. Men jag kände mig så uschlig, så jag bestämde mig för att skjuta detta till måndag. Istället hängde jag med gänget en sväng till stan för att köpa en present till den nya kusinen.
Väl hemma igen lastade jag och två av döttrarna barnvagnen full med övernattningspryttlar och drog till mormor. Övningsköraren övningskörde.  Besökte systern och svågern medan vi väntade på festprissen (mamma). Sedan fikade vi med mormor och började fixa nattlägret.
Självuppblåsande madrasser, varav en dessutom var självtömmande under natten. Tack dotter som tog den så jag slapp.
Idag sammanstrålande vi hos farfars för att fira farmors födelsedag och träffa den nya kusinen.
Trevligt alltihop, men skänt när man är tillbaka hemma igen.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men hur kan du säga att över 11 km är dåligt? Det är väl jättebra ssk som du inte mått bra i vinter.Du kan ju inte pressa dig så du tar knäcken på dig. Jag blir riktigt orolig för dig. Ber en extra bön

2013-04-22 @ 23:29:16
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0