Allting har ett slut

Tulpanerna jag köpte till påsk har varit såå fina, men nu verkar de stänga ner vackerverksamheten.
Men jag är supernöjd, för de stod länge och blommade inte över (vilket inte heller är snyggt).
Kvar av påsksymboliken är nu min gula duk och mina lila ljus. Dessutom några försenade påskliljor som jag köpte på lök och som inte riktigt hann med till påsk.
Jo, ljusen är lila.Jag var tvungen att ställa dit min blå kopp för att ha någon jämförelse.
Men snart tänker jag byta tillbaka till något opåskigt igen.
I morrn' kommer långresenären hem. Kanske tråkigt för henne, men skönt för mig.
Vad händer idag då? Ja, vem vet? Om det blir varmare kanske jag ska prova att sitta ute igen... Fick en  kommentar på fb till min premiär-kaffe-ute-bild: "Sommaren är kort..."

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej mamma! Nu lämnar vi lägenheten för att åka till flygplatsen om en timme. Jag har ju ingen telefon men jag jan försöka logga in på skype på Arlanda om det finns internet. I Moskva vet jag att det finns men jag vet inte vad klockan kommer att vara i Sverige då. Det är tänkt att mitt plan ska landa 15.55 i Umeå och jag skulle uppskatta om någon kunde hämta mig då :)

Svar: Självklart!
Fraudfeeler

2013-04-06 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0