Jag ger upp!

Jag tror inte att vi kommer att sitta ute mer i år :-(
Dags att ställa undan utemöblerna mao.
Just nu dricker jag kaffe efter att ha varit en snabbtur till stan.
Dottern behövde returnera ett par nya skor som gick sönder direkt.
Själv skulle jag köpa Magnesium (!). På väg till bilen passade jag på att vika in i ett par affärer.
Jag har en ständigt pågående spaning efter marinblå sockar och idag var jag lite framgångsrik. Inte precis det jag vill ha, men enfärgade marinblå i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Har du magnesiumbrist? Jag tror inte heller sommaren återkommer men vi har kvar utemöblerna men mer för att ingen tagit bort dom. Har Gb svarat på mailet? Vet BS om måndan?

2012-09-15 @ 18:47:51
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0